سهم تو از مهربانی

نیکوکاری خود را با این هشتگ منتشر نمائید

سهم تو از مهربانی

نیکوکاری خود را با این هشتگ منتشر نمائید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انعکاس پویش مردمی سهم تو از مهربانی در سایت ها

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ

پس از آغاز پویش مردمی #سهم_تو_از_مهربانی در شبکه های اجتماعی توییتر، گوگل پلاس و اینستاگرام، سایتها و کانال های تلگرامی مختلفی این پویش را منعکس کردند و در سطح وسیعی بازتاب یافت.

برای مثال سایت شبکه اینستانا، تصویر یکی از طلاب حوزه علمیه قم که تصویر اجرای برنامه خود در روستایی از توابع زابل در استان سیستان و بلوچستان را با هشتگ #سهم_تو_از_مهربانی منتشر کرده بود را منعکس کرد. این مطلب در لینک زیر قابل دسترسی است:

goo.gl/kpYzar



همچنین کانال تلگرامی طلبه گرام ( https://t.me/talabegram ) نیز خبر مذکور را منعکس کرد که تا این لحظه در مجموع 2467 بار بازدید شده است. این مطلب از طریق لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

https://t.me/talabegram/822




از سوئی دیگر کانال تلگرامی فارس پلاس وابسته به خبرگزاری فارس نیوز نیز مطلب دیگری که با هشتگ #سهم_تو_از_مهربانی در شبکه اجتماعی توییتر منشتر شده بود را بازتاب داد که تاکنون بیش از 16294 نفر از آن بازدید کرده اند. این مطلب از طریق لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

https://t.me/fars_plus/17575

همچنین قابل ذکر است یک کانال تلگرام نیز برای انعکاس پوسترها و مطالبی که با هشتگ #سهم_تو_از_مهربانی تولید شده اند نیز تشکیل شده است که از طریق لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

https://t.me/yekgamtakhoda


همچنین جهت ترویج این هشتگ و دعوت دیگران به کمک به نیازمندان، یک پک استیکر تلگرام نیز طراحی و در گروه های پرمخاطب تلگرام منتشر گردید تا مخاطبین پس از اضافه کردن آن، به انتشار آن بپردازند. این پک استیکر تلگرام از آدرس زیر قابل دسترسی و قابل اضافه کردن به استیکرهای شخصی تلگرام می باشد:

https://t.me/addstickers/Hodhod111

(توضیح مهم: برای مشاهده و سپس اضافه کردن استیکر بالا باید بر روی لینک بالا را در تلفن همراه خود که نرم افزار تلگرام را نصب دارد یا در کامپیوتری که نسخه دسکتاپ تلگرام را بر روی خود نصب دارد، کلیک کرد. در غیر اینصورت لینک باز نخواهد شد)


شبکه اجتماعی گوگل پلاس محلی برای درج احادیث، آیات، روایات و داستان ها و پوسترهای آموزنده با موضوع نیکوکاری و انفاق به دیگران با درج هشتگ #سهم_تو_از_مهربانی بوده است. بدین منظور یک انجمن در این شبکه تاسیس شد تا مطالب منتشره با این موضوع را منعکس نماید. این انجمن از طریق لینک زیر قابل دسترسی می باشد:

https://plus.google.com/u/1/communities/117966595994508878341


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
سهم تو از مهربانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی